Start Tipsa om recept Sök recept och forum   Medlemmar    Bli medlem    Profil   Logga in   Logga in 

Nytt år ny mat! Behöver tips

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Nyttigarecept
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
mikke

Registreringsdatum: 14 januari 2008

InläggPostat: mån jan 14, 2008 18:45    Rubrik: Nytt år ny mat! Behöver tips Svara med citat

Nu är det ett nytt år och jag vill verkligen hitta ett bra matschema som man enkelt kan följa och som gör att jag kan hålla vikten. Vore så skönt om man kunde få äta gott men ändå gå ner eller håll en bra och jämn vikt.

Skicka gärna över era nyttiga mattips.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
admin
Site Admin

Registreringsdatum: 09 december 2007

InläggPostat: mån jan 14, 2008 19:04    Rubrik: Re: Nytt år ny mat! Behöver tips Svara med citat

Jag har inte en något schema men ett par boktips som kanske kan vara en bra början för att komma igång med kost och träning nu såhär in på det nya året. Boktips nr 2 är en ny bok som verkar mycket intressant.

Boktips 1:
GI dag för dag
Innehåll ur boken: 30 dagar till en smalare midja. Med bokens praktiska upplägg följer du enkelt en väl genomtänkt GI-diet under 30 dagar. För varje ny dag finns härliga recept på lunch och middag.
Läs mer

Boktips 2:
Supermat
Innehåll ur boken: Supermat är boken som kan hjälpa dig att utnyttja kostens läkande krafter, att mota åldrandet, att hålla vikten, få vackrare hy och dessutom öka ditt välbefinnande.
Läs mer
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Nyttigarecept Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet